فقط محض خنده

همه چی

تهرانی:من یک موقعیت عالی دارم،می خوام سیتی بانک رو بخرم،
اصفهانی:من خیلی ثروتمندم و میخوام جنرال موتورز و بخرم،
شیرازی:من یه شاهزاده ثروتمندم و می خوام مایکروسافت وبخرم،

بعد هر سه تاشون روشونو میکنن به آبادانیه ببینن اون چی میگه ......

آبادانی قهوه ش رو هم میزنه , خیلی با حوصله قاشق رو روی میز میذاره ، یه کم از قهوه میخوره ، یه نگاهی به اونا میندازه و خیلی ریلکس میگه : نمیفروشم....!!!!

 

دو روزه آلبوم حباب محسن یگانه اومده اونوقت دختره یه آهنگشو شِر کرده نوشته :
بهترین خاطره های زندگیم رو با این آهنگ دارم :|

بهترین خاطره ها :O
زندگی :(

محسن یگانه :|
من :)))

ملت دارن زیر فشار پرپر میزنن مسئولین هم عین خیالشون نیستا ..

 

به نظر من حرفه ای ترین آرایشگر بالشه خودمه !

هر روز با یه مدل مو من از خواب بلند میشم :|
***
بابام گفت یاد بگیر نصف لنگه توئه!!! یهو باباشم نشون دادن كه اونم حافظ كل قرآن بود، بابام كانالو عوض كرد!
:| :)))

 

روزای خوبم میاد ...!
فقط دادیم چین برامون بسازه ارزون در بیاد :))))
***
پسرا فقط 3 ثانیه طول میکشه تا عاشق بشن...؟!
ثانیه اول: اوووووف نیگاش کن ...عجب دافیه لامصب ...!
ثانیه دوم: صداشم که بامزه ست بیشرف
ثانیه سوم: من عاشقش شدم:|
***

این خارجیا شبا واسه تفریح میرن دیسکو،
ما هم میریم زیر پتو،
به دوستامون تک می زنیم، بیدارشون می کنیم 4تا فحش میدن،
حال می کنیم :))

 

مامانم اومده میگه:
یه پست سرکاری بزار، 4تا فحش به عمه ت بدن بخندیم !!
***

یکی از کارایی که دوست دارم بکنم اینه که تو عروسی اقوام
یهو داد بزنم:

"به افتخار دوس پسر عروس !! :)):D
***
ته دیگ هم نشدیم

تا برای رسیدن بهمون، صبر و سعی و تلاش بکنن :D
***
تو کافی شاپ پسره بستنی میذاشت دهن دختره
دختره هم لبخند میزد
منم بلند شدم بستنی گذاشتم تو دهن دختره لامصب زد تو گوشم !!!
ملتـــ قاطی دارن:|



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبهبرچسب:,ساعت23:34توسط نیما | |